top of page

Central Parking

"Na mijn verblijf in het buitenland kwam ik op 26 februari tot de vaststelling dat de computer voor de controle van de toegang tot de parking niet meer werkte. Na enkele vergeefse pogingen om de computer weer aan de praat te krijgen heb ik contact genomen met Reynout De Wolf, hij is de computer komen halen en twee dagen erna heeft hij mij ingelicht wat de oorzaak was: moederbord stuk. Hij heeft dan een reserve computer gebracht met extra de nog werkende harde schijf van de gecrashte computer maar daar het programma Entrapass zo sterk beveiligd is was het onmogelijk van het over te zetten, Reynout heeft dan bij de firma Johnson Controls gevraagd hoe het verder kon gaan. De firma heeft dan zeker tot 20 maart getalmd om te antwoorden. Dan is er na overleg beslist een nieuwere versie van het programma te laten installeren maar dat moet volgens de firma Johnson Controls door een technieker van de firma gebeuren. De offerte hebben wij op 28 maart ontvangen en heb ik dezelfde dag ondertekend terug gemaild, waarna wij nog tot eind april gewacht hebben voor een datum voor de interventie die is dan op 23 mei gezet. De technieker van de firma Johnson Controls is dan effectief gekomen en heeft het systeem van toegang controle terug in werking kunnen stellen.

Gedurende al die tijd heeft Reynout altijd paraat gestaan om me verder te helpen zo ver hij kon en ook herhaaldelijk contact genomen met de firma Johnson Controls om de zaak te bespoedigen, zonder hem was ik waarschijnlijk nog aan het wachten.

Mijn oprechte dank aan Reynout, Skybits en Computer Checkpoint"

 

Jacques Van Vlierberge

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page